Головна » Статті » Податкові новини

Звітність в електронному вигляді
Представником акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби (АЦСКІ ДД ДПС) в приміщенні Зборівського відділення Козівської МДПІ минулого тиждня проводилась видача безкоштовних електронних ключів для подачі звітності в електронному вигляді всім бажаючим платникам податків. В подальшому хто має бажання одержати сертифікат відкритих ключів може безпосередньо звернутись до АЦСК ІДД ДПС (м. Тернопіль, вул. Білецька 1, ДПС в Тернопільській області кімната 122), а також можна звернутись за інформацією до Зборівського відділення Козівської МДПІ кімнату 8 (т. 2-18-54). Про подальшу дату видачі безкоштовних електронних ключів в Зборівському відділенні Козівської МДП буде повідомлено завчасно в одній із наступних випусках газети. При собі потрібно мати пакет сформованих документів, якщо це юридична особа, то:
• Роздрукована (двохстороння), заповнена та підписана заява-приєднання „Про надання послуг електронного цифрового підпису” (два примірники); Бланки заяв знаходяться на сайті: http://www.cskidd.gov.ua розділ «Реєстрація користувачів»
• Роздрукована (двохстороння), заповнена та підписана заява на реєстрацію;
• Оригінал статуту юридичної особи (надається виключно для ознайомлення);
• Документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення);
• Документи, що підтверджують належність ідписувала до юридичної особи–заявника та його повноваження, (копія наказу про призначення бухгалтера);
• Заявник може бути представлений довіреною особою, якщо немає можливості його особистої присутності в АЦСК ІДД ДПС. У цьому випадку заявник надає довіреність на подання документів для реєстрації засвідчену печаткою та підписом керівника і копію паспорта (1-4стор.) Повіреного. Форма довіреності знаходиться на сайті: http://www.cskidd.gov.ua
• Копії паспортів заявника та підписувачів (керівника, бухгалтера і третьої особи, 1-4 сторінки), засвідчені підписами власників та печаткою
• Копія ідентифікаційного коду (керівника, бухгалтера або третьої особи), засвідчені підписами та печаткою
• Цифрові носії, відповідно до кількості ключів (диски з конвертами або флешки з конвертами)
• Документи повинні бути підшиті у картонну папку-швидкозшивач
• Копії засвідчуються підписом керівника та печаткою юридичної особи;
якщо це фізична особа, то:
• Роздрукована (двохстороння), заповнена та підписана заява-приєднання „Про надання послуг електронного цифрового підпису” (два примірники); Бланки заяв знаходяться на сайті: http://www.cskidd.gov.ua розділ «Реєстрація користувачів»
• Роздрукована (двохстороння), заповнена та підписана заява на реєстрацію
• Заявник може бути представлений довіреною особою, якщо немає можливості його особистої присутності в АЦСК ІДД ДПС. У цьому випадку заявник надає довіреність на подання документів для реєстрації засвідчену печаткою та особистим підписом ФОП , якщо немає печатки – нотаріально завірена копія і копію паспорта (1-4стор.) Повіреного. Форма довіреності знаходиться на сайті: http://www.cskidd.gov.ua
• Копія паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника та печаткою;
• Копія ідентифікаційного коду;
• Цифрові носії, відповідно до кількості ключів (диски з конвертами або флешки з конвертами)
• Документи повинні бути підшиті у картонну папку-швидкозшивач
• Копії засвідчуються підписом фізичної особи (підписом фізичної особи – підприємця та його печаткою, у разі її наявності).
Строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить 1 (один) рік з моменту їх формування. Відповідно до положень Регламенту Акредитованого Центру Сертифікації Ключів (АЦСК) ІДД ДПС посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДПС (http://cskidd.gov.ua). . У зв’язку з тим, що в межах послуг електронного цифрового підпису не передбачено надання платникам податків носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії платника податків (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD для запису, захищені носії ключової інформації тощо).Слід зауважити, що кожен особистий ключ підписувача повинен бути записаний на окремий носій інформації. Наприклад, представнику юридичної особи необхідно мати при собі три носії інформації (для ключів директора, бухгалтера та електронної печатки). Програмне забезпечення для роботи з електронним цифровим підписом, в тому числі для подання звітності до органів ДПС в електронному вигляді, ви можете завантажити на сайті http://cskidd.gov.ua
Категорія: Податкові новини | Додав: nata (14.11.2012)
Переглядів: 1745 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: